Ecouri din Eden
-
Categorii
-
ISBN978-606-8000-78-7
-
Disponibilă din03 februarie 2014
-
Număr pagini106
-
Dimensiuni14,7 x 21
-
Tip copertăBroșată
Cărți din aceleași categorii
Slujirea lui A.W. Tozer este frecvent identificată după darul său care îndeamnă
credincioşii să folosească toate posibilităţile harului lui Dumnezeu. În zelul
său de a aduce creştinii la maturitate, Tozer nu a neglijat niciodată temele fundamentale
ale Evangheliei. Un necredincios nu putea asculta predicile lui sau citi
scrierile lui fără să afle ceva despre calea care duce înapoi spre Dumnezeu.
Darul lui Tozer de evanghelist este adesea trecut cu vederea. În această serie
de predici, el a studiat îndurarea lui Dumnezeu din faptul de a chema păcătoşii
la pocăinţă şi mântuire.
Începând din grădina Eden, glasul Creatorului a strigat către Adam punându-i înainte o
invitaţie clară de a se întoarce de pe cărarea neascultării. Acea chemare
iubitoare a răsunat din nou şi din nou de atunci. Dumnezeu a vorbit, şi acum El
vorbeşte oamenilor prin glasul iubirii, glasul Duhului Sfânt, glasul
conştiinţei, glasul sufletului, glasul raţiunii, glasul sângelui lui Isus,
glasul dării de seamă şi glasul judecăţii.
Teologia chemării lui Dumnezeu rareori a fost
mai bine exprimată ca în aceste mesaje. În Biserica din vremea noastră avem într-adevăr
nevoie de o abordare atât de lucidă a acestui măreţ adevăr! Într-o vreme când
metodologia Madison Avenue şi neclaritatea doctrinară au preluat atât de mult
evanghelismul contemporan, este esenţial să reafirmăm în termeni biblici
chemarea divină a omului făcută de Creatorul şi Mântuitorul Lui. Orice om
preocupat de adevăratul evanghelism va vedea că aceste studii îi vor ascuţi
înţelegerea asupra chestiunilor de bază cu care câştigătorul de suflete trebuie
să se confrunte.
1. O planetă bolnavă fără sens: O rasă decăzută fără Dumnezeu
2. Una dintre cele mai mari greşeli ale noastre: Măsurăm dragostea lui Dumnezeu după dragostea noastră
3. Prezenţa Duhului Sfânt: Un martor tăcut, sfânt, elocvent
4. Sângele lui Isus cere milă şi iertare
5. Temeiul conştiinţei umane: Prezenţa lui Hristos în lume
6. Creştinul este un realist: Vede lucrurile aşa cum sunt
7. Valoarea eternă a sufletului: Dumnezeu cheamă: Împăcaţi-vă!
8. Soarta nebunului moral: Se duce unde îi e locul
9. Răspunderea noastră înaintea lui Dumnezeu: Justificaţi, mântuiţi - dar în probă
10. Isus e mai mult decât un Salvator: În cele din urmă va fi Judecătorul
Nu trece nicio zi din
viaţa mea fără să-I mulţumesc lui Dumnezeu că L-a trimis pe Fiul Său, pe Isus,
întrupat ca să locuiască printre noi şi să moară pentru noi.
Iată de ce mă tem
cu adevărat – noi păcătuim şi păcătuim şi nu facem nimic în privinţa aceasta.
Există un simţământ atât de slab al nevoii de pocăinţă – o povară atât de mică pentru
ca voia lui Dumnezeu să fie împlinită în viaţa noastră naţională! Mă tem că
glasul sângelui va deveni atât de grăitor încât Dumnezeul Atotputernic nu va
mai putea să facă altceva decât să rostească acel cuvânt care ne va doborî. Mă
rog deseori: „O, Dumnezeule, trimite o trezire de pocăinţă şi de teamă de
Dumnezeu care să măture întreg continentul ca să fim cruţaţi şi ca să Te onorăm
pe Tine!”
Cred că putem face un mare rău sufletelor bărbaţilor şi femeilor prin
încercarea de a indica faptul că putem avea păcatele iertate, spălate şi
curăţite, fără ca mai întâi să ne întoarcem de la rău şi să-l luăm dinaintea
ochilor lui Dumnezeu, încetând să facem răul şi învăţând să facem binele.
Învăţătura
care susţine iertarea fără nicio întoarcere de la păcat este o mare eroare care
a umplut bisericile cu membri înşelaţi şi care a contribuit la umplerea iadului
cu suflete amăgite.
Mulţi creştini par să treacă prin viaţă nefiind în stare să
se împotrivească ispitei, nefiind în stare să ducă lupta rugăciunii, nefiind
dispuşi să sufere de dragul lui Isus.
Fraţilor, în zilele acestea, trebuie să
rămânem tari în mărturisirea şi trăirea Evangheliei creştine. Noi credem în
puterea purificatoare a sângelui lui Isus. Credem în harul şi mila lui
Dumnezeu. Credem în puterea Evangheliei lui Hristos de a face un om rău bun şi un
om murdar curat; de a face un om rău neprihănit şi un om păcătos pur.